Νέα πορεία για τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων με τη νέα Διοίκησή του

Συνέντευξη του κ. Νίκου Βουρλάκη, Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων, στη Mail

Κύριε Πρόεδρε, η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει ήδη. Θα θέλατε να μας πείτε πώς κινείται ο τουρισμός φέτος;

Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει από τα μέσα Απρίλη εδώ στο Νομό Χανίων και στην πόλη των Χανίων ειδικότερα. Μέχρι τώρα οι αφίξεις των τουριστών είναι γύρω στο 10% παραπάνω από ότι ήταν πέρυσι, υπάρχει δηλαδή μια αρκετά μεγάλη κίνηση στην αγορά των Χανίων.

Αυτό όμως, που είναι λίγο δυσανάλογο με την κίνηση είναι η εισπραξιμότητα των καταστημάτων, φαίνεται δηλαδή, ότι ο τουρίστας που είναι αρκετός και έρχεται στην πόλη μας, δεν είναι αυτός που μπορεί να χαλάσει και το αντίστοιχο, ας το πούμε έτσι, ποσό που ευελπιστούσαμε να αφήσει. Το εισόδημά του είναι κάπως χαμηλό και αυτά βέβαια, που καταναλώνει εξίσου χαμηλά σε τιμή. Αλλά η κίνηση είναι πάρα πολύ μεγάλη.

Να μιλήσουμε για τις προσδοκίες σας για την υπόλοιπη τουριστική περίοδο;

Περιμένουμε από τον άνθρωπο που θα έρθει σαν επισκέπτης στην πόλη μας αρκετά πράγματα. Πέρα από το ότι τα Χανιά δε θα τα βρει κάπου αλλού, υπάρχουν αρκετές υπηρεσίες, υπάρχουν αρκετά προϊόντα τα οποία μπορεί να πάρει και να αναζωογονήσει και την τοπική αγορά και την τοπική οικονομία όσο μπορεί. Γνωρίζουμε ότι η οικονομική κατάσταση που επικρατεί και στη χώρα μας αλλά και γενικότερα στον υπόλοιπο κόσμο, είναι δύσκολη και έτσι οι προσδοκίες μας δεν είναι πάρα πολύ μεγάλες, είναι όμως, αρκετά υψηλές προσδοκώντας ότι κάτι θα μείνει και εδώ στον τόπο μας.

Θα θέλατε να μας πείτε πώς κινήθηκε η επιχειρηματικότητα και ποια είναι η πρόβλεψή σας για το μέλλον;

Δυστυχώς στα Χανιά επικρατεί ό,τι επικρατεί και στην υπόλοιπη Ελλάδα, ειδικά η μικρή επιχειρηματικότητα βάλλεται από παντού, είτε από την άγρια φορολογία, είτε από την ασφυξία των μεγάλων επιχειρήσεων προς τις μικρές, είτε από χίλια δυο πράγματα. Πιστεύουμε ότι κάτι θα γίνει στη μικρή εμπορική επιχείρηση της πόλης μας, θεωρούμε βέβαια, πως έχει αλλάξει και ο επιχειρηματικός χάρτης και ότι αρκετά εμπορικά καταστήματα που έχουν φύγει, δεν έχουν αναπληρωθεί από άλλες εμπορικές επιχειρήσεις αλλά μόνο από επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Αυτό βέβαια δεν είναι και τόσο καλό για μια τοπική οικονομία αλλά δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα.

Κύριε Πρόεδρε, ας μιλήσουμε για τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων και τις δράσεις του. Πρόκειται για ένα Σύλλογο με έντονη και δυναμική παρουσία. Θέλετε να μας μιλήσετε για αυτόν;

Εδώ και δύο χρόνια, ο Εμπορικός Σύλλογος στα Χανιά με τη νέα διοίκησή του έχει χαράξει μια άλλη πορεία από ό,τι είχε τα τελευταία χρόνια. Θεωρούμε ότι η μαζικοποίηση του Συλλόγου και η διεκδικητικότητα που πρέπει να έχουμε απέναντι στα ζητήματα που μας απασχολούν που αρκετά από αυτά μας βγάζουν και έξω από το εμπορικό παιχνίδι, πρέπει να είναι δυναμική, πρέπει να είναι αγωνιστική, πρέπει να διαφοροποιούμαστε από τις μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις των Χανίων που κατά κόρον δραστηριοποιούνται στην πόλη. Σε αυτό το πλαίσιο και σε αυτό το δρόμο έχουμε στρέψει τη ρότα του Εμπορικού Συλλόγου, έχουμε δει ανταπόκριση από τους συναδέλφους, ειδικά από τους μικρούς εμπόρους και αυτοαπασχολούμενους στο χώρο του εμπορίου που εδώ στα Χανιά είναι η συντριπτική πλειοψηφία και ευελπιστούμε ότι και την επόμενη χρονιά με δυναμικό και αγωνιστικό τρόπο θα διεκδικήσουμε αυτά που πραγματικά μας ανήκουν και αυτά που πρέπει να έχουμε πάρει.

H HellenicMail σε pdf

HellenicMail - Highlights

hellenic seaways 300x250 sept 2017

banner meli ikarias

athina rent a car banner

e-iatros